Witam .
ostatnio na lekcji nauczyciel powiedział ze ( od psio* ) aby zrobic Need for Speed Underground w pascalu to jak by nawet siedziało 1000 programistów to i tak by go nie zrobili w 3 lata . Ja osobiscie sie z tym nie zgodze bo można zrobić tylko o gorszej grafice ( 16bitowej albo 8 bitowej ) i wystarczy około 50 programistów . Powiedział ze przy robionej grze pracuje setki programistów co tez sie z tym nie zgodze. Co wy powiecie o tych <ort>dwóch </ort>sprawach. Ja osobiscie uważam że teraz pracuje dużo grafików 3d nad grą a nie programisci . Oni nawet własnych chmurek nie robia tylko MOżE NIEKTÓRE EFEKTY SPECJALNE . Po zbadaniu innych kodów gier jak Wolf:enemy territory to uważam że najwiecej siedzi tam 20 programistów ale w żadnym wypadku setki !. Powiedzcie swoje zdanie to może przemówie do rozumu nauczycielowi : PP . Jeśli jestem w błędzie to wyjaśnijcie dlaczego.
Jezeli temat umieściłem w złym dziale to prosze o przeniesienie. Dziekuje.
*psio - programowanie strukturalne i obiektowe