Sebo napisał(a)
Ja bym na twoim miejscu zrobił chodzenie po labiryncie :]
...Oglądałeś CUBE??
Coś takiego - tyle, że jesteś tam sam :P
Wtedy będziesz miał bardzo uproszczoną część graficzną ponieważ jednocześnie widać conajwyżej dwie kostki ;P
Matlab nie jest zoptymalizowany do gier,tutaj musiałbyś spróbować użyć C++
Każda gra posiada pętle czasu rzeczywistego to coś takiego
void glowna()
{
petla:
rysuj_plansze();
rysuj_potwory();
aktualizuj_panele();
sprawdz_kolizje();
aktualizuj_ruchy();
sprawdz_klawiature();
wyswietl grafikę();
goto petla
}
Kod poszczególnych funkcji musi być zoptymalizowany.
Poszczególne funkcje kontrolują różne rzeczy w grze,sprawdzanie klawiatury jest po to aby sprawdzać,czy gracz nie nacisnął klawiszy ruchu,czy wyjścia, jeśli zmienne będą static - nie będą kasowane po wyjściu z każdej z funkcji instrukcjami warunkowymi da się kontrolować sytuację.
Nawet jakby ci się udało animować jakieś funkcje w stylu cosinus() sinus(),to tego właśnie matlab nie ma i funkcje nie są zoptymalizowane,innaczej będziesz miał mało klatek animacji w grze - tam w większości jest wszystko w pętlach for