[Delphi] FMOD, jak odtworzyć 2 dzwieki jednoczesnie

0

Jak odtworzyć 2 dzwieki jednoczesnie przy pomocy biblioteki FMOD (bo przy pomocy playsound czy mediaplayer to tylko jednego wava mozna odtwarzac jednoczesnie)...

... gdzies tam wczesniej incjacja system FMOD
...

var DZWIEK1 : Pointer;
DZWIEK2  : Pointer;
DZWIEK3  : Pointer;

DZWIEK1 := FSOUND_Sample_Load(1, 'DZWIEK1.wav', 0, 0, 0);
DZWIEK2 := FSOUND_Sample_Load(2, 'DZWIEK2.wav', 0, 0, 0);
DZWIEK3 :=  FSOUND_Sample_Load(3, 'DZWIEK3.wav', 0, 0, 0);

FSOUND_PlaySound(0,DZWIEK1); 
...
FSOUND_PlaySound(0,DZWIEK2);
FSOUND_PlaySound(0,DZWIEK3);

NO wlasnie... jest problem bo... kazdy aktualny odtwarzany dzwiek, jest przerywany i odtwarzany jest nastepny

A może BASS jest lepszy do dźwięku ?

0

8-0 normalnie pytanie żyleta - tylko się poderżnąć!
RTFM - pierwszy link na google.

0

Spokojnie!
Szukałem w Googlach.
Tylko wszędzie jest opisana taka sama metoda co ja tutaj wypisałem.

Jeden dźwięk anuluje drugi...

[???]

0

FSOUND_PlaySound(FSOUND_FREE, DZWIEK)

Prosze bardzo. Dzieki temu kazy dzwiek poleci jakby osobnym watkiem :)

0

Tak w ogóle u mnie dziweki sa nie jako Pointer ale jako PFSoundSample.

A laduje tak:
FSOUND_Sample_Load(FSOUND_FREE, SCIEZKA_DO_PLIKU, FSOUND_HW2D, 0, 0);

0

Wielkie dzięki!
Chyba działa:)
FSOUND_FREE - jeden znacznik rozwiązał trudny (z pozoru) problem...
Ufff.. A juz myslalem,ze bede musiał się bawić w skomplikowanego Direct Sound;)

Pozdrawiam!:)

0

Ja sie tego nauczylem z przykladow do FMODA i ciagle tego uzywam w swoich gierkach teraz :)

0

FMOD jest super! :)
Też używam go przy aktualnym projekcie gry ;)
Jest prawie tak samo prosty jak MediaPlayer czy PlaySound, ale ma duuużo większe możliwości (i jest prostszy od DirectSound) !

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1