Wiam
Takie krótkie pytanie:
Jaki język polecalibyście do tworzenia obiektów 3d takich przytwierdzonych do podłoża, z możliwością oglądania ich z każdej strony oraz wchodzenia z nimi w intrakcję?Oraz aby można było to zrobić w fajnej grafice.
Wątek przeniesiony 2022-06-02 10:32 z Edukacja przez ŁF.
Wiam
Takie krótkie pytanie:
Jaki język polecalibyście do tworzenia obiektów 3d takich przytwierdzonych do podłoża, z możliwością oglądania ich z każdej strony oraz wchodzenia z nimi w intrakcję?Oraz aby można było to zrobić w fajnej grafice.
https://unity.com/ - chyba C#. Jak chesz cos bardzo prostego jak jakiś OpenGL styknie i C++
Nie wiem o jakie interakcje może Ci chodzić.
Bo z tego co piszesz na początku, to wystarczyłoby wrzucenie modelu na Sketchfab, przykład: https://sketchfab.com/3d-models/rat-test-free-f47fd7f41b0943359a9c7683d9bd600f
Do bardziej skomplikowanych interakcji, jak wyżej, Unity 3D będzie ok.
NocnyCzeslaw napisał(a):
Wiam
Takie krótkie pytanie:
Jaki język polecalibyście do tworzenia obiektów 3d takich przytwierdzonych do podłoża, z możliwością oglądania ich z każdej strony oraz wchodzenia z nimi w intrakcję?Oraz aby można było to zrobić w fajnej grafice.
JavaScript + biblioteka Three.js
Dzięki za podpowiedzi
Jak chcesz je mieć zarówno przytwierdzone do podłoża jak i obrażać w różne strony?
Chodzi Ci o to żeby nie dało się robić translacji, a tylko rotację? Czy żeby można było je obrażać obracać wokół jednej osi?
Chodzi o to żeby można było wejść do pomieszczenia i wchodzić w interakcje z przedmiotami
@NocnyCzeslaw: No to zapoznaj się z pierwszą odpowiedzią tego wątku. W Unity 3D zrobisz w miarę łatwo dowolną interakcję. Zdefiniujesz kolizje z obiektami i zachowanie kamery.