Taka uwaga - wszelkie formy reklam dokładnie najpierw omów z tym adwokatem.
§23 Kodeksu Etyki Adwokackiej mówi wprost, że Adwokata obowiązuje zakaz korzystania z reklamy, jak również zakaz pozyskiwania klientów w sposób sprzeczny z godnością zawodu
. Jest to zapis bardzo mało konkretny, nie powiem Ci, czy np. wykupienie adwordsów już jest reklamą, a także czy i jak zostanie to w razie czego ocenione, jakby był jakiś fakap.
Zauważ, że większość adwokatów ma swojego bloga, często jest on częścią strony. W ten sposób sprytnie omijają zakaz reklamy. Bo taki adwokat w razie czego będzie się bronić tym, że on się nie reklamuje, a jedynie w celach dobra społecznego, nieodpłatnie, zamieszcza porady w sieci. A to, że jak potem ktoś wpisze w Google "jak pozbawić brata prawa do spadku", wyskoczy mu strona kancelarii X i z dużym prawdopodobieństwem, po przeczytaniu artykułu zakończonego "jeśli masz jakiś problem to zadzwoń do nas, chętnie pomożemy" odezwie się właśnie do tej firmy, to przecież nie jest reklama, a jedynie wolna decyzja osoby czytającej wpis :D Zwłaszcza, że takie wpisy blogowe mają także za zadanie ładnie wypozycjonować daną kancelarię - potem jak wpiszesz "adwokat sprawy rodzinne katowice" to taka strona może być wysoko w rankingu.
Co do wyceny - ciężko odpowiedzieć, nie widząc tych ofert. Ja bym raczej odrzucił najtańsze i najdroższe i skupił się na tych w umiarkowanych i zbliżonych do siebie. Potem porównaj zakres - co mają, czy adwordsy, pozycjonowanie, SEO, modyfikacje istniejącej strony pod względem pozycjonowania. Na cenę ma także wpływ to, na jaki obszar się zgłaszasz - czy tylko lokalnie, czy województwo/cały kraj. Możesz tez zrobić (bardzo lubię takie zadanie dawać handlowcom i patrzeć, jak się produkują) tak, że weźmiesz ofertę firmy A, zasłonisz ceny, usuniesz wszystkie rzeczy umożliwiające identyfikację oferenta (albo kopiuj-wklej do Worda) i dasz handlowcowi firmy B z prośbą "wytłumacz mi, dlaczego Wasza oferta jest lepsza od konkurencji". W ten sposób oni wypunktują Ci słabe strony tamtej oraz pokażą, co oni mają, a konkurencja nie :D
Ale najważniejsza sprawa - dokładnie omów zakres i typ prac ze swoim klientem, żebyś przypadkiem nie narobił mu problemów.