Kółko krzyżyk z drzewem decyzyjnym

0

Chciałbym napisać program w c++ w którym komputer grałby z przeciwnikiem w kółko krzyżyk i "uczył się" z każdą grą. Jak miałby wyglądać mniej więcej kod takiego drzewa decyzyjnego, albo chociaż jego część?

0

W celu stworzenia drzewa decyzyjnego potrzebne są dane już konkretnych gier. Jeżeli chcesz, aby gra uczyłą się na bieżąco, od zera, spójrz na hasło Reinforcement learning.

Ogółem IMO pytanie jest źle zadane. W sumie nie wiadomo o co chodzi do końca.

0

Jeżeli zbudujesz algorytm na drzewie decyzyjnym, to SI nie będzie musiał się uczyć. Będzie wszystko już wiedział, gdyż polega to na analizowaniu wszystkich możliwych ruchów. Jeżeli wykonasz algorytm poprawnie, to z takim SI nie da się wygrać.

No chyba, że nie będziesz analizować gotowego drzewa, tylko budować drzewo podczas gry i potem je wykorzystywać przy następnych rozgrywkach. To się może udać ;)

0

Dzięki wielkie 😊 Precyzujac pytanie, chodzi o to żeby dane z każdej partii gry były zapisywane do pliku, a komputer na bazie tych plików ma wykonywać swoje ruchy

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1