Unity UI Button- Jak po jego kliknięciu dodać 1 do zmiennej iloscklikniec?

0

Witam, mam problem z przyciskami UI w Unity. A mianowicie nie wiem jak zastosować UI button is clicked w if'ie. Poniższy kod ma za zadanie dodawać 1 po każdym kliknięciu UI button o nazwie Myszka.

public int iloscklikniec;

if(UI button(Myszka) is clicked)  //Nie za bardzo rozumiem co mam wpisać w nawiasie aby cały kod działał. Próbowałem kilka razy ale nic mi nie wyszło :/
{
iloscklikniec++;
}
1
  1. Zrób normalny button w edytorze => W drzewie obiektów (Hierarchy) Create/UI/Button.
  2. W swoim skrypcie zrób publiczną metodę, która dolicza kliknięcie. Pole przechowujące ilość kliknięć musi znajdować się w ciele klasy, poza metodą!
  3. Skrypt dołącz do dowolnego obiektu na scenie, najlepiej do obiektu przycisku. Użyj tej metody w komponencie Button przycisku. W tym komponencie jest lista funkcji OnClick, do której możesz dodawać wszystkie akcje, które mają się wykonać po kliknięciu przycisku.

Extra)
Definicja pola public int iloscklikniec; powinna być zainicjowana zerem public int iloscklikniec = 0;
W ciele metody użytej w OnClick nie sprawdzasz już nic, tylko zwiększasz zmienną iloscklikniec.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1