Przeprogramowanie Gry

0

Witam
Mam takie nietypowe pytanie, pobrałem z sieci starą wersję gry mmo z 2002 roku na silniku NetImmerse 4 od gamebryo, gra wymaga połączenia z serwerem aby działać i tu moje pytanie, jak można edytować domyślny serwer zastąpić go np. własnym prywatnym ? ktoś kiedyś bawił się tym silnikiem gry ? wie może jak się do tego zabrać ?

0

Nie można zamienić dowolnego serwera na taki pasujący do danej gry (podobnie jak nie można zamienić łyżki w samolot) - w jakim celu gra wymaga połączenia do serwera?

1

A czy masz informacje o tym, jak taki serwer ma działać? Do niektórych gier jest możliwość zainstalowania u siebie serwera. W takiej sytuacji możesz go odpalić u siebie, a potem w DNS czy pliku hosts podmienić adresy, żeby się łączył z twoim serwerem, ale myślał, że to jest ten "prawdziwy".

Jeśli natomiast nie masz takich informacji/nie ma ogólnodostępnych serwerów, to szanse są bliskie zera.

0

Poszukaj aktualnej gry tego typu. Gdyby warto było wspierać jej starą wersję, to dzisiaj nie miałbyś tego problemu...

Np. Blood, czy Duke Nukem 3D mają odświeżone releasy na Steamie (bez DOSBOX!).

1

Generalnie gra jest online nie ma trybu single czy coś, serwera wymaga ponieważ jak się domyślam wszystkie informacje odnośnie kont graczy są przechowywane na serwerach jak również wszelkie aktualizacje pobiera z serwera, chciałem ją odpalić na własnym komputerze wykorzystując go jako wirtualny serwer niestety nie mogę znaleźć w żadnym pliku wzmianki odnośnie połączenia, sprawdziłem pliki exe za pomocą programu rescuehacker ale tam również nie ma nic co by odnosiło się do serwerów, coś mi się zaczyna wydawać że zostało to zaszyfrowane ze względów bezpieczeństwa, szkoda bo fajnie było by zagrać w starą wersję gry

Spine napisał(a):

Poszukaj aktualnej gry tego typu. Gdyby warto było wspierać jej starą wersję, to dzisiaj nie miałbyś tego problemu...

Np. Blood, czy Duke Nukem 3D mają odświeżone releasy na Steamie (bez DOSBOX!).

Gra jest aktywna tyle że została całkowicie przeprogramowana na nowym silniku

1

@Andrzej Banaczek Jak rozumiem jesteś w posiadaniu jakiegoś silnika prywatnego. Zgadza się?
Jeżeli tak to odpowiedź cerrato powinna Cie nakierować. Jeżeli nie to raczej nici z grania.

Przykładowo do wowa, tibii i innych popularnych gier powstały prywatne silniki, które odtwarzają działanie tych oryginalnych. Powstały one przez żmudną prace osób, które musiały odtworzyć mechaniki tych gier oraz wykorzystać protokoły, które zostały stworzone przez twórców, aby gracz mógł używać oryginalnego klienta.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1