Połowa gry - kółko i krzyżyk

0

Witajcie
Chciałbym się z wami podzielić połową gry - Kółko i Krzyżyk. Być może to co już stworzyłem przyda się komuś na zaliczenie.
Nie ukrywam też, że chętnie przeczytam wasze komentarze.
Pozdrawiam

2

A na czym polega ta "połowa"? Można tylko krzyżyki stawiać? ;)

3

Spróbuj zaprojektować grę tak, aby to gracz przed rozpoczęciem wybierał jak dużą chce mieć planszę (czy ma to być 3x3, czy może 7x12 itd.) - zobacz, jak wpłynie to na Twoje podejście do architektury kodu oraz wyboru zastosowanych algorytmów.

0
cerrato napisał(a):

A na czym polega ta "połowa"? Można tylko krzyżyki stawiać? ;)

Taka połowa+

0

Połowa tzn. Struktura drzewa decyzyjnego. Potrzebna jest procedura lub funkcja, która podążałaby od korzenia poprzez poszczególne węzły aż do określonego liścia, w którym wygrywałby komputer a jeśli by nie miał takiej możliwości to by remisował.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1