Gra na androida, inżynieria oprogramowania, planowanie produktu

0

Cześć,
planuje przez najbliższy czas po pracy pisać własną grę na androida, bo mam pomysł i warto czasem spełniać to co się od zawsze chciało zrobić. Mam parę pytań.
Jeśli chodzi o stack technologiczny to pracuje jako junior developer w c++, ale

  1. Czego najlepiej użyć? Android Studio, Unity czy może visual studio i C++? Liznąłem trochę Javy i C# więc nie będę się uczył od totalnego 0. Będzie to gra 2D. Dynamiczna, pvp, będzie posiadała ranking, bardzo możliwe, że co za tym idzie również system logowania.
  2. Raczej nie planuje pisać tego wszystkiego w jednym pliku źródłowym zatem gdzie mogę się dokształcić w tym jak układać swój kod/projekt, aby był łatwo rozwijalny w przyszłości oraz czytelny?
  3. Czy znacie jakieś dobre książki, poradniki itp dotyczące ogólnie planowania wytwarzania produktu(w tym wypadku gry) oraz reklamowania?
1
  1. Najlepszym wyborem na androida byłoby unity ponieważ jest lekkie. Jednak skoro znasz c++ to bierz unreal engine. (W unity też się da pisać w c++, ale to nie takie proste)
  2. Na internecie
  3. Myślę, że tak.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1