Hej,
tak się zastanawiam, jak wg. Was teraz powinno wyglądać CV seniora (10-12 lat doświadczenia, robota przy różnych projektach).
W internecie są poradniki, gdzie doradzają aby się zmieścić MAX na 2óch stronach. Ja sobie zrobiłem takie CV na boku i wyszło mi 6 stron wypisując najważniejsze rzeczy i pomijając kilka projektów. Jestem teraz w kropce, bo chciałbym to zgrabnie ułożyć żeby nikogo nie przeciążać ale z drugiej strony nie chciałbym również pominąć fajnych ficzerów. Możliwe, że źle do tego podszedłem. Obecnie mam to w takiej formie
**PERSONAL INFORMATION **- 3 linijeczki
PROFESSIONAL SUMMARY parę zdań (6-8) ogólnie co i jak
WORK EXPERIENCE
i tu się zaczyna zabawa. Mój układ to:
Position: Nazwa stanowiska, data od/do
Project: Nazwa projektu, data od/do
1, 2 zdania o projekcie
Responsibilities: lecimy listingiem najważniejsze zdania
Environment: lista technologii
W sumie jest 8 projektów opisanych. Jeśli jakiś tutaj pominę to będzie dziura w życiorysie, więc za bardzo nie mogę tego zrobić :/
potem pojawia się sekcja:
ADDITIONAL TECHNOLOGIES - czyli takie bardziej traktuje jako hobbystyczne gdzie miałem kontakt, ale nie wykorzystuje ich obecnie, zajmuje to z 2 linijki.
**EDUCATION **- 4 pozycje
END
Może ma ktoś jakieś wskazówki, co gdzie na czym się wzorować?
pozdro dla wszystkich!