Czy ktoś orientuje się jak to jest z generowaniem **JPK FA **z plików CSV? Kolega jeździ dla BOOLTA (UBER), który wygenerował mu fakturę za zrealizowane przejazdy.
Struktura tego pliku wygląda w taki oto sposób:
"Numer faktury","Data","Adres odbioru","Metoda płatności","Data przejazdu","Odbiorca","Adres odbiorcy","Numer REGON","NIP odbiorcy","Nazwa Firmy (Kierowca)","Adres firmy (Ulica, Numer, Kod pocztowy, Kraj)","REGON Firmy","NIP Firmy","Cena (bez VAT)","VAT","Suma"
"15593413861990","01.06.2019 00:25","Madaliniego 39/41","Płatności Bolt","31.05.2019 23:02","Sumranda Daniel","Nowy Świat, Warsaw, Poland","","","FirmaBOOLT","Wir 77","100787612","7952778770","13.14","1.06","14.19"
Z tego, co kminię to musi przekonwertować plik CSV na XML, ale najpierw musi dostosować chyba dane z pliku CSV do tego, co wymaga ministerstwo. Dla przykładu:
Czyli jak ma cenę w 15 kolumnie to musiałby ją przenieść w nowym pliku do kolumny 5, jak ma nazwę firmy w kolumnie 9 to musiałby ją przenieść do kolumny 3 itd.
Czy dobrze to rozumiem? Nie prowadzę działalności, chcę pomóc koledze, ale nie kumam za bardzo, o co z tym chodzi jak ktoś jest bardziej zorientowany to prosiłbym o pomoc jak z takiego pliku zrobić coś, co wymaga ministerstwo. Bo kolega dostał plik CSV, ale struktura do wygenerowania pliku z CSV do XML musi być chyba inna aby program JPK który generuje wyjściowy XML i podsumowanie wiedział, z których kolumn liczyć np. dochód.
Tylko pytanie jak z tego CSV zrobić teraz drugi CSV taki jaki jest potrzebny do zrobienia pliku XML? Bo tak to rozumiem, a jeśli to ma być tak jak piszę dałoby się to jakoś zautomatyzować?