Zaczynam się gubić w tym co mam do zrobienia na kiedy. Robiłem sobie notatki, ale i tam się robi zamieszanie. Co polecacie by sobie wszystko zorganizować?
Moje wymagania:
- kalendarz, gdyż część rzeczy do zrobienia ma być zrobiona konkretnego dnia a inne mają być przez kilka dni przyda się coś co pozwoli na takie 2 opcje
- jakieś miejsce gdzie można wrzucić zadania które nie mają konkretnych dat ale trzeba zrobić, przy dużej liczbie rzeczy przez pół roku sobie przypominałem co jakiś czas przed pójściem spać, że mam sprzęt wystawić na allegro :D
- powiadomienia
- możliwości oznaczania zadań/grupowania
- dostęp przez www
Opcjonalne:
- przypominacz codzienny o konkretnej godzinie niektórych zadań (muszę podciągnąć angola, jakby mi to piszczało co dzień to się zmuszę do nauki :D )
- nie pogardzę gdyby miało apke na windowsa i iosa.
Kalendarz googla odpada, testowałem.
Jeśli ktoś coś zna co ma chociaż zbliżone możliwości do tych co wypisałem to niech poda. bede wdzięczny. Przynajmniej nie strace kilku godzin na testy.