Nauka c++ w unreal engine

0

Aktualnie jestem w trakcie czytania książki Stephena Prata o C++, chciałabym programować gry w Unreal Engine 4, ale nie wiem czy najpierw nauczyć się obsługiwać blueprints w UE4, czy skończyć książkę. Jak powinnam zrobić?

Nie wiem również, czy samo przeczytanie książki wystarczy, aby napisać coś w tym silniku w c++. Może ten kod musi specjalnie wyglądać? Albo używać jakiś bibliotek? Jak to właściwie wygląda z C++ w UE4? Polecacie jakieś kursy, poradniki, książki aby pisać tam w C++?

Z góry dzięki :)

4

Koleżanka widzę z grubej rury, zamiast pisać w C++ Hello Worldy to chce gry od razu...:]
Skończ dziewczyno wpierw książkę, dopiero jak koncepcje klas, dziedziczenia, wirtualności, operatorów, wyjątków, wielowątkowości oraz szablonów będziesz miała w małym palcu zainteresuj się zagadnieniami obsługi przestrzeni 3D - kamery, sceny, transformacje macierzy itd., a do tego obsługa klawiatury, myszy, i ewentualnie jakiś kontrolerów/kinectów; przy okazji coś i z modelowania 3D oraz teksturowania trzeba by dotknąć. Dopiero mając takie podstawy można na serio myśleć o używaniu silnika 3D.
Materiału na lata.
Nie mówiąc o tym, że bez znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne czytanie dokumentacji i odpowiedzi na forum UE4 ani rusz.

1

Przejrzyj sobie
https://github.com/tomlooman/SimpleFPSTemplate
Przyjrzyj się kodowi C++, zobaczysz na jakim poziomie jest twój C++ i czy możesz już coś tworzyć w UE4.

0

Obczaj jakieś kursy na YouTubie. Krok po kroku poznasz metodologię działania.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1