<MODULES:RegisterPanel.Style>
                <Style TargetType="MODULES:RegisterPanel">
                    <Style.Setters>
                        <Setter Property="Opacity" Value="0"/>
                    </Style.Setters>
                    <Style.Triggers>
                        <DataTrigger Binding="{Binding Modules.ButtonList.SelectedModule}" Value="1">
                            <DataTrigger.EnterActions>
                                <BeginStoryboard>
                                    <Storyboard>
                                        <DoubleAnimation Storyboard.TargetProperty="Opacity" From="0" To="1" Duration="0:00:00.200"/>
                                    </Storyboard>
                                </BeginStoryboard>
                            </DataTrigger.EnterActions>
                            <DataTrigger.ExitActions>
                                <BeginStoryboard>
                                    <Storyboard>
                                        <DoubleAnimation 
                                            Storyboard.TargetProperty="Opacity" From="1" To="0" Duration="0:00:00.200"/>
                                    </Storyboard>
                                </BeginStoryboard>
                            </DataTrigger.ExitActions>
                        </DataTrigger>
                    </Style.Triggers>
                </Style>
            </MODULES:RegisterPanel.Style>

Gdy wartość SelectedModule wyniesie 1 opacity rośnie do 1.00. Odwrotnie spada do zera. Niestety nie wiem jak obsłużyć Visibility kontrolki.
Można to zrobić w ten sposób:

<MODULES:RegisterPanel.Style>
                <Style TargetType="MODULES:RegisterPanel">
                    <Style.Setters>
                        <Setter Property="Opacity" Value="0"/>
                    </Style.Setters>
                    <Style.Triggers>
                        <Trigger Property="Visibility" Value="Visible">
                            <Trigger.EnterActions>
                                <BeginStoryboard>
                                    <Storyboard>
                                        <DoubleAnimation Storyboard.TargetProperty="Opacity" From="0" To="1" Duration="0:00:00.200"/>
                                    </Storyboard>
                                </BeginStoryboard>
                            </Trigger.EnterActions>
                            <Trigger.ExitActions>
                                <BeginStoryboard>
                                    <Storyboard>
                                        <DoubleAnimation 
                                            Storyboard.TargetProperty="Opacity" From="1" To="0" Duration="0:00:00.200"/>
                                    </Storyboard>
                                </BeginStoryboard>
                            </Trigger.ExitActions>
                        </Trigger>
                    </Style.Triggers>
                </Style>
            </MODULES:RegisterPanel.Style>

Mogę dla każdego identyfikatora pisać konwerter, że jeżeli zmienna równa się 4 to TRUE, inaczej FALSE. Pytanie: czy da się prościej nie pisząć do 100 modułów 100 konwerterów