Płatności z USA

0

Witajcie moi mili

Mam okazję wziąć sobie kontrakcik od klienta z USA - nic wielkiego, ot praca na tydzień/dwa. I się zastanawiam w jaki sposób najlepiej załatwić płatności. Obecnie zawiesiłem działalność, bo sobie urlopuję, a jako, że na studia mnie na starość wzięło to uczelnia płaci zdrowotne. I się zastanawiam jak to zrobić by było jak najlepiej. Odwieszać działalność na ten miesiąc / dwa prac dorywczych? Co wtedy z VAT? A może jakaś inna forma by tu dawała radę?
Możliwe jest też, że te prace dorywcze przeciągnęły by się na kilka miesięcy acz zdecydowanie nie w pełnym wymiarze godzin. Jak to zatem najlepiej rozliczać.
Ktoś z was miał już taką sytuację?

1

Odwiesić działalność i wystawiać faktury. VATu nie naliczasz, bo transakcje poza UE nie podlegają VAT. VAT lub inny podatek tego typu, o ile w ogóle jest w danym stanie, klient musi rozliczyć sam.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1