Czemu nie dziala mi ten kod ?

0

Cześć otóż zrobiłem najprostszy kod ktory brzmi tak

import pygame, sys

pygame.init()
print(pygame.version)
screen = pygame.display.set_mode((1270, 720))
box = pygame.Rect(10, 10, 50, 50)

while True:
# Handle events
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
sys.exit(0)
elif event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_ESCAPE:
sys.exit(0)

# Checking inputs
if pygame.key.get_pressed()[pygame.K_d]:
    box.x += 1
if pygame.key.get_pressed()[pygame.K_s]:
    box.y += 1
if pygame.key.get_pressed()[pygame.K_w]:
    box.y -= 1
if pygame.key.get_pressed()[pygame.K_a]:
    box.x -= 1
     
# Drawing
screen.fill((0, 0, 0))
pygame.draw.rect(screen, (0, 150, 255), pygame.Rect(10, 10, 50, 50))
pygame.display.flip()

czemu mi nie działa przesuwanie tego kwadrata a dokładnie to :

Checking inputs

if pygame.key.get_pressed()[pygame.K_d]:
    box.x += 1
if pygame.key.get_pressed()[pygame.K_s]:
    box.y += 1
if pygame.key.get_pressed()[pygame.K_w]:
    box.y -= 1
if pygame.key.get_pressed()[pygame.K_a]:
    box.x -= 1

nic sie nie dzieje

0

Nie przekazujesz swojego boxa do funkcji pygame.draw.rect(). Zamiast pygame.draw.rect(screen, (0, 150, 255), pygame.Rect(10, 10, 50, 50)) spróbuj pygame.draw.rect(screen, (0, 150, 255), box)

0
maciekniewielki napisał(a):

Nie przekazujesz swojego boxa do funkcji pygame.draw.rect(). Zamiast pygame.draw.rect(screen, (0, 150, 255), pygame.Rect(10, 10, 50, 50)) spróbuj pygame.draw.rect(screen, (0, 150, 255), box)
Dzieki

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1