Cześć,
Poniżej umieszczam polecenie które muszę wykonać.
Czytałem zarówno na wikibooks, jak i na tutejszym forum co to są konkretnie te struktury, jednakże nie mam pomysłu, narzędzi merytorycznych do wykonania tego zadania.
- Zdefiniuj w pliku agents.h typ struct agent do reprezentowania agenta oraz
wpisz deklaracje poniższych funkcji. - Zdefiniuj funkcję struct agent newagent(int x, int y), która tworzy nowego
agenta znajdującego się w zadanym miejscu. - Zdefiniuj funkcję void north(struct agent *a), która wykonuje danym agen-
tem krok na północ.
4.Zdefiniuj funkcję double distance(struct agent a1, struct agent a2), która
oblicza odległość euklidesową między dwoma agentami a1 i a2.
// jest ich więcej ale wystarczą te 4 główne
Odnośnie punktu (1.) mój plik wygląda tak:
struct agent;
struct agent newagent(int x, int y);
void north(struct agent *a);
void south(struct agent *a);
void east(struct agent *a);
void west(struct agent *a);
double distance(struct agent a1, struct agent a2);
Odnośnie punktu (2.) drugiego to mam coś takiego, nie wiem czy poprawnie:
struct agent newagent(int x, int y)
{
struct agent Bob;
Bob.x = x;
Bob.y = y;
return Bob;
}