No dzięki wielkie, ogólnie to jest moja klasa odpowiedzialna za rysowanie i to w niej mam umieścić czy też w metodzie onDraw funkcję zapisu czy też odczytu? Chciałbym aby była wywołana po przez przycisk button
public class PaintView extends View {
ArrayList<ObiektDoNarysowania> punkty;
Paint paint = new Paint();
private int color;
private int alpha;
private int red;
private int green;
private int blue;
Bitmap bitmapp;
private int rozmiar;
public PaintView(Context context, AttributeSet attrs) {
super(context, attrs);
punkty = new ArrayList<ObiektDoNarysowania>();
paint = new Paint();
color = Color.RED;
}
@Override
public boolean onTouchEvent(MotionEvent event) {
RectF oval = new RectF(event.getX() - rozmiar, event.getY() - rozmiar, event.getX() + rozmiar, event.getY() + rozmiar);
punkty.add(new ObiektDoNarysowania(color, oval));
invalidate();
return true;
}
@Override
protected void onDraw(Canvas canvas) {
for (ObiektDoNarysowania punkt : punkty) {
paint.setColor(punkt.kolor);
canvas.drawOval(punkt.figura, paint);
}
}