Pointery - jak to ogarnąć?

0

Siema.

Ktoś mi pomoże ogarnąć pointery? Chcę tylko przeczytać jego zawartość.
Kod wygląda tak:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Runtime.InteropServices;
using System.Diagnostics;

namespace TestApp
{
    class Program
    {
        [DllImport("kernel32.dll")]
        public static extern Int32 ReadProcessMemory(IntPtr hProcess, IntPtr lpBaseAddress,
            [In, Out] byte[] buffer, UInt32 size, out IntPtr lpNumberOfBytesRead);

        public static byte[] ReadBytes(IntPtr Handle, Int64 Address, uint BytesToRead)
        {
            IntPtr ptrBytesRead;
            byte[] buffer = new byte[BytesToRead];
            ReadProcessMemory(Handle, new IntPtr(Address), buffer, BytesToRead, out ptrBytesRead);
            return buffer;
        }

        public static int ReadInt32(long Address, uint length = 4, IntPtr? Handle = null)
        {
            return BitConverter.ToInt32(ReadBytes((IntPtr)Handle, Address, length), 0);
        }

        public static string ReadString(long Address, uint length = 32, IntPtr? Handle = null)
        {
            string temp3 = ASCIIEncoding.Default.GetString(ReadBytes((IntPtr)Handle, Address, length));
            string[] temp3str = temp3.Split('\0');
            return temp3str[0];
        }

        static void Main(string[] args)
        {
            UInt32 Address = 0x2410E0;
            // get process
            Process Okno = Process.GetProcessesByName("Client")[0];
            // dump base
            Console.WriteLine("Base Address             : " + Okno.MainModule.BaseAddress.ToString());
            UInt32 Base = (UInt32)Okno.MainModule.BaseAddress.ToInt32();
            // read pointer
            UInt32 Ptr1 = (UInt32)ReadInt32(Address + Base, 8, Okno.Handle);
            Console.WriteLine("Pointer 1                : " + Ptr1.ToString());
            UInt32 Ptr2 = (UInt32)ReadInt32(Ptr1 + 0x8, 8, Okno.Handle);
            Console.WriteLine("Pointer 2                : " + Ptr2.ToString());
            UInt32 Ptr3 = (UInt32)ReadInt32(Ptr2 + 0xb8, 8, Okno.Handle);
            Console.WriteLine("Pointer 3                : " + Ptr3.ToString());
            UInt32 Ptr4 = (UInt32)ReadInt32(Ptr3 + 0x0, 8, Okno.Handle);
            Console.WriteLine("Pointer 4                : " + Ptr4.ToString());
            UInt32 Ptr5 = (UInt32)ReadInt32(Ptr4 + 0x798, 8, Okno.Handle);
            Console.WriteLine("Pointer 5                : " + Ptr5.ToString());
            UInt32 Ptr6 = (UInt32)ReadInt32(Ptr5 + 0x750, 8, Okno.Handle);
            Console.WriteLine("Pointer 6                : " + Ptr6.ToString());
            // read memory pointer points to
            string PtrRead = ReadString(Ptr6, 255, Okno.Handle);
            Console.WriteLine("Pointer Value is : " + PtrRead);
            Console.ReadLine();
        }
    }
} 

Powinna to być wartość double... numer. Wiem że mam nawalone coś w kodzie. Jak robiłem to na "4 bytach" to śmigało. Gdy staram się to zrobić na "double" to już nie chce działać.
Proszę o pomoc. Dzięki.

0
       [DllImport("kernel32.dll")]
       public static extern Int32 ReadProcessMemory(IntPtr hProcess, IntPtr lpBaseAddress,
           [In, Out] byte[] buffer, UInt32 size, out IntPtr lpNumberOfBytesRead);

Tam powinno być [Out] byte[] buffer, bez [In].

Powinna to być wartość double... numer.

Ale nie jest. double ma 8 bajtów, więc BitConverter.ToInt32 obcina ci bajty do czterech nawet jeśli wczytasz osiem.

0

Z tym in/out nie ma nic do rzeczy. Chyba. Co do BitConverter.ToInt32 zgadza się xd Jednak nie potrafię tego zrobić tak, jak to ma być.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1