[BCB] XP *.manifest

0

Mam male pytanko: jak w C++ Builderze 6 ustawic tworzenie przyciskow i innych elementow majacych nowy wyglad pod WinXP? Chce ustawic to na stale, zeby nie musiec uzywac pliku file.exe.manifest...

0

Ha! W koncu to obczailem i opisze tu jak to zrobic bo zauwazylem, ze nie bylem jedynym na forum, ktory o to pytal :)

  1. Tworzymy plik WindowsXP.Manifest o zawartosci:
    [code]<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
    <assembly
    xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1"
    manifestVersion="1.0">
    <assemblyIdentity
    name="CiaoSoftware.Ciao.Shell.Contacts"
    processorArchitecture="x86"
    version="5.1.0.0"
    type="win32"/>
    <description>Windows Shell</description>
    <dependency>
    <dependentAssembly>
    <assemblyIdentity
    type="win32"
    name="Microsoft.Windows.Common-Controls"
    version="6.0.0.0"
    processorArchitecture="x86"
    publicKeyToken="6595b64144ccf1df"
    language="*"
    />
    </dependentAssembly>
    </dependency>
    </assembly>[/code]

  2. Tworzymy plik WindowsXP.RC o zawartosci:
    [code]1 24 "WindowsXP.Manifest"[/code]

  3. Dodajemy WindowsXP.RC do projektu i kompilujemy...

Prawda, ze latwe? :P

0

no łatwe to to jest ale nie działa na komponenty TSpeedButton zostają takie same a nie wygląda to zbyt fajnie.
Czy ktoś wie jak to przerobić aby zamieniało także TSpeedButton??

0

Ady daj sobie wartość w SpeedButtonie na Flat na True i nic nie widać :d

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1