Prosty sześcian w OpenGL

0

Witam

Chcę narysować prosty sześcian w 3D, tak jak w tym tutorialu na samym dole
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-OpenGL-C++/Definiowanie-sceny-3D/104

Przepisałem ten kod w Pythonie (pyOpenGL)

from OpenGL.GLUT import *
from OpenGL.GLU import *
from OpenGL.GL import *


def display():
	glClearColor( 0.0, 0.0, 1.0, 1.0 )
	glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT )
	glMatrixMode( GL_MODELVIEW )
	glLoadIdentity()
	gluLookAt( 0, 0, 3, 0, 0, -100, 0, 1, 0 )

	glColor3f( 1.0, 0.0, 0.0 )
	glBegin( GL_LINES )

	glVertex3f( 1.0, 1.0, 1.0 )
	glVertex3f( 1.0, -1.0, 1.0 )
	
	glVertex3f( 1.0, -1.0, 1.0 )
	glVertex3f( 1.0, -1.0, -1.0 )
	
	glVertex3f( 1.0, -1.0, -1.0 )
	glVertex3f( 1.0, 1.0, -1.0 )
	
	glVertex3f( 1.0, 1.0, -1.0 )
	glVertex3f( 1.0, 1.0, 1.0 )
	
	glVertex3f( -1.0, 1.0, 1.0 )
	glVertex3f( -1.0, -1.0, 1.0 )
   
	glVertex3f( -1.0, -1.0, 1.0 )
	glVertex3f( -1.0, -1.0, -1.0 )
	
	glVertex3f( -1.0, -1.0, -1.0 )
	glVertex3f( -1.0, 1.0, -1.0 )
	
	glVertex3f( -1.0, 1.0, -1.0 )
	glVertex3f( -1.0, 1.0, 1.0 )
	
	glVertex3f( 1.0, 1.0, 1.0 )
	glVertex3f( -1.0, 1.0, 1.0 )
	
	glVertex3f( 1.0, -1.0, 1.0 )
	glVertex3f( -1.0, -1.0, 1.0 )
   
	glVertex3f( 1.0, -1.0, -1.0 )
	glVertex3f( -1.0, -1.0, -1.0 )
   
	glVertex3f( 1.0, 1.0, -1.0 )
	glVertex3f( -1.0, 1.0, -1.0 )	

	glEnd()
	glFlush()
	glutSwapBuffers()


glutInit()
glutInitDisplayMode( GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA )
glutCreateWindow( 'Hello world!' )
glutReshapeWindow( 512, 512 )
glutDisplayFunc( display )
glutMainLoop() 

Wypełnia mi jedynie okno kolorem ale nie rysuje krawędzi sześcianu. Nie wywala zadnych błędów podczas kompilacji
Czego brakuje? Czy pod pythonem są inne funkcje do OpenGLa?

Pozdrawiam

0

Możesz jeszcze zamiast gluta użyć pygame, ale i tak niewiele to zmieni w samym OpenGL :)

Zacznij od tego przykładu: http://code.activestate.com/recipes/325391-open-a-glut-window-and-draw-a-sphere-using-pythono/

Podejrzewam, że źle ustawiasz kamerę.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1