Witam
Chcę narysować prosty sześcian w 3D, tak jak w tym tutorialu na samym dole
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-OpenGL-C++/Definiowanie-sceny-3D/104
Przepisałem ten kod w Pythonie (pyOpenGL)
from OpenGL.GLUT import *
from OpenGL.GLU import *
from OpenGL.GL import *
def display():
glClearColor( 0.0, 0.0, 1.0, 1.0 )
glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT )
glMatrixMode( GL_MODELVIEW )
glLoadIdentity()
gluLookAt( 0, 0, 3, 0, 0, -100, 0, 1, 0 )
glColor3f( 1.0, 0.0, 0.0 )
glBegin( GL_LINES )
glVertex3f( 1.0, 1.0, 1.0 )
glVertex3f( 1.0, -1.0, 1.0 )
glVertex3f( 1.0, -1.0, 1.0 )
glVertex3f( 1.0, -1.0, -1.0 )
glVertex3f( 1.0, -1.0, -1.0 )
glVertex3f( 1.0, 1.0, -1.0 )
glVertex3f( 1.0, 1.0, -1.0 )
glVertex3f( 1.0, 1.0, 1.0 )
glVertex3f( -1.0, 1.0, 1.0 )
glVertex3f( -1.0, -1.0, 1.0 )
glVertex3f( -1.0, -1.0, 1.0 )
glVertex3f( -1.0, -1.0, -1.0 )
glVertex3f( -1.0, -1.0, -1.0 )
glVertex3f( -1.0, 1.0, -1.0 )
glVertex3f( -1.0, 1.0, -1.0 )
glVertex3f( -1.0, 1.0, 1.0 )
glVertex3f( 1.0, 1.0, 1.0 )
glVertex3f( -1.0, 1.0, 1.0 )
glVertex3f( 1.0, -1.0, 1.0 )
glVertex3f( -1.0, -1.0, 1.0 )
glVertex3f( 1.0, -1.0, -1.0 )
glVertex3f( -1.0, -1.0, -1.0 )
glVertex3f( 1.0, 1.0, -1.0 )
glVertex3f( -1.0, 1.0, -1.0 )
glEnd()
glFlush()
glutSwapBuffers()
glutInit()
glutInitDisplayMode( GLUT_DOUBLE | GLUT_RGBA )
glutCreateWindow( 'Hello world!' )
glutReshapeWindow( 512, 512 )
glutDisplayFunc( display )
glutMainLoop()
Wypełnia mi jedynie okno kolorem ale nie rysuje krawędzi sześcianu. Nie wywala zadnych błędów podczas kompilacji
Czego brakuje? Czy pod pythonem są inne funkcje do OpenGLa?
Pozdrawiam