Rysowanie na kształcie

0

Cześć. Mam do napisania program, który losuje zestaw liczb, będących współrzędnymi punktów jakie muszę nanieść na gotową narysowaną przeze mnie figurę. Problem w tym, że nie wiem jak nanieść te współrzędne.

Funkcja losująca:

private: System::Void button5_Click(System::Object^  sender, System::EventArgs^  e) {
			 Random^ rd = gcnew Random();
			 Random^ rd2 = gcnew Random();
			 int nums = rd->Next(0,101);
			 richTextBox1->Text = nums.ToString() + "\n";
			 
			 for (int i = 0; i < nums; i++)
			 {
				 int nums2 = rd2->Next(0, 101);
				 richTextBox1->Text = richTextBox1->Text +" "+ nums2.ToString();
			 }
} 

Funkcja rysująca:

private: System::Void button7_Click(System::Object^  sender, System::EventArgs^  e) {
			 Graphics ^graph;
			 
			 pictureBox1->Image = gcnew System::Drawing::Bitmap(640, 480);
			 graph = Graphics::FromImage(pictureBox1->Image);
			 // graph->SmoothingMode = System::Drawing::Drawing2D::SmoothingMode::AntiAlias;
			 
			 graph->DrawRectangle(Pens::Black, 0, 0, 100, Height); //x,y
} 
0
  1. Zły dział.
  2. Czemu nie losujesz współrzędnych do tablicy tylko RichTextBox'a?
  3. Jak już dodasz współrzędne do tablicy punktów, używasz metody "DrawPolygon" do której za współrzędne nanosisz tablicę punktów.

Oczywiście wszystko na przykładzie c#, ale podejrzewam, że tam jest podobnie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1