Usuwanie pamięci zmiennej

0

Witam robię grę kółko krzyżyk
Chcę po zakończeniu rundy zwolnić wartość zmiennej.
Planszę robię w taki sposób:
(przykład)

 
   cout <<"                    "<<"| "<<t[1]<<" | "<<t[2]<<" | "<<t[3]<<" | "<<"\n";

Potem w ruchu użytkownik przydziela znak naszemu polu w ten sposób:

if( move == 1)
    {
           if(t[1]=='1')
           t[1] = znak;
        
    }

No i sprawdzam czy występuje w rzędzie tak:

 lol |= ((t[1] == znak) && (t[5] == znak) && (t[9] == znak));
....
if(lol)
{
    cout <<"\n Wygrywa gracz ...

Dorobiłem czyszczenie po rundzie w sposób:

 for(int i = 1; i <= 9; ++i)
   {
   t[i] = i+'0';
 }

Tylko czyszczenie dotyczy tylko naszej planszy że jest od nowa ponumerowana 1,2,3 itd... wydaje mi się wartość t[i] ma jeszcze przypisany znak bo za 2 razem gdy chcę po zakończonej rundzie powrócić do menu głównego i zacząc następną rozgrywkę co nie nacisnę za 1 razem na planszy wyświetla mi się że wygrawa taki i taki gracz. Jak wyczyścić żeby znak (typu char) nie był przypisany do t[i] ? bo chyba w tym problem...

0

Wywal to co dotychczas napisałeś.
Zapoznaj się z pojęciem pętla (do rysowanie i sprawdzenia jak najbardziej się nadają)
Zapoznaj się z tym:

for(int i=1;i<=9;++i) cout<<(char)('0'+i)<<' ';
for(int i='1';i<='9';++i) cout<<(char)i<<' ';
for(char i='1';i<='9';++i) cout<<(int)i<<' ';
for(char i='1';i<='9';++i) cout<<(i-'0')<<' ';

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1