Witam robię grę kółko krzyżyk
Chcę po zakończeniu rundy zwolnić wartość zmiennej.
Planszę robię w taki sposób:
(przykład)
cout <<" "<<"| "<<t[1]<<" | "<<t[2]<<" | "<<t[3]<<" | "<<"\n";
Potem w ruchu użytkownik przydziela znak naszemu polu w ten sposób:
if( move == 1)
{
if(t[1]=='1')
t[1] = znak;
}
No i sprawdzam czy występuje w rzędzie tak:
lol |= ((t[1] == znak) && (t[5] == znak) && (t[9] == znak));
....
if(lol)
{
cout <<"\n Wygrywa gracz ...
Dorobiłem czyszczenie po rundzie w sposób:
for(int i = 1; i <= 9; ++i)
{
t[i] = i+'0';
}
Tylko czyszczenie dotyczy tylko naszej planszy że jest od nowa ponumerowana 1,2,3 itd... wydaje mi się wartość t[i] ma jeszcze przypisany znak bo za 2 razem gdy chcę po zakończonej rundzie powrócić do menu głównego i zacząc następną rozgrywkę co nie nacisnę za 1 razem na planszy wyświetla mi się że wygrawa taki i taki gracz. Jak wyczyścić żeby znak (typu char) nie był przypisany do t[i] ? bo chyba w tym problem...