Witam,
mam pewien niby prosty problem ale nie rozumiem dlaczego nie działa. Może ktos obyty z SDL'em mi podpowie dlaczego program nie chce wejść do tej instrukcji?
if (e.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN && e.button.x > 0 && e.button.x < 1270)
podaje fragment reszty kodu:
if (e.type == SDL_QUIT)
{
quit = true;
}
else if (start == true)
{
{
button_1 = gra.loadTexture("start.png");
while (start != false)
{
if (e.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN && e.button.x > 0 && e.button.x < 1270)
{
start = false;
break;
}
SDL_RenderClear(gra.gRenderer);
SDL_RenderCopy(gra.gRenderer, button_1, NULL, NULL);
SDL_RenderPresent(gra.gRenderer);
}
}
}
zapętla się w tym while i nie reaguje na zdarzenia przez co pętla jest nieskończona. Dlaczego?
Z góry dzięki za pomoc