Pętla zdarzeń w SDL

0

Witam,

mam pewien niby prosty problem ale nie rozumiem dlaczego nie działa. Może ktos obyty z SDL'em mi podpowie dlaczego program nie chce wejść do tej instrukcji?

if (e.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN  && e.button.x > 0 && e.button.x < 1270)

podaje fragment reszty kodu:

 if (e.type == SDL_QUIT)
						{
							quit = true;
						}
						else if (start == true)
						{
							{
								button_1 = gra.loadTexture("start.png");
								while (start != false)
								{
									if (e.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN  && e.button.x > 0 && e.button.x < 1270)
									{
										start = false;
										break;
									}
									SDL_RenderClear(gra.gRenderer);
									SDL_RenderCopy(gra.gRenderer, button_1, NULL, NULL);
									SDL_RenderPresent(gra.gRenderer);
								}
							}
						}

zapętla się w tym while i nie reaguje na zdarzenia przez co pętla jest nieskończona. Dlaczego?

Z góry dzięki za pomoc

1

while (start != false){
if (e.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN && e.button.x > 0 && e.button.x < 1270){
start = false;
break;
}
SDL_RenderClear(gra.gRenderer);
SDL_RenderCopy(gra.gRenderer, button_1, NULL, NULL);
SDL_RenderPresent(gra.gRenderer);
}

W tej twojej pętli nie masz żadnego uaktualniania zdarzeń.
Twój kod jest do kosza, tak nawiasem mówiąc; Napisz go od nowa czytając jakiś kurs.

0

SDL'a używam bo musze zrobić na szybko prostą grafike i faktem jest że go nie umiem, aczkolwiek twoja podpowiedź rozwiązała mój problem i osiągnąłem to co chciałem dodając aktualizację zdarzeń. ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1