Przeglądając sobie na github'ie pewny kod trafiłem na dziwna funkcję
private List<Shot>Bullet(List<Shot> _listShots) { ... }
1.Po co sie tak robi?
2.Jak to w ogóle nazwać?
Przeglądając sobie na github'ie pewny kod trafiłem na dziwna funkcję
private List<Shot>Bullet(List<Shot> _listShots) { ... }
1.Po co sie tak robi?
2.Jak to w ogóle nazwać?
Wincyj kodu.
private List<Shot> Bullet(List<Shot> _listShots)
{
int biggest;
Shot tempShot;
for (int i = 0; i < _listShots.Count - 1; i++)
{
biggest = i;
for (int j = i + 1; j < _listShots.Count; j++)
{
if ( _listShots[j].Distance < _listShots[biggest].Distance)
{
biggest = j;
}
}
if (biggest != i)
{
tempShot = _listShots[i];
_listShots[i] = _listShots[biggest];
_listShots[biggest] = tempShot;
}
}
return _listShots;
}
Ot, udogodnienie. >Dla wygody w późniejszym użyciu<
Ok. A Jakoś to można zwięźle i profesjonalnie nazwać?
Metody/wywołania kaskadowe.
Ale nie rozumiem o co Ci chodzi.. jest funkcja Bullet która przyjmuje jako parametry listę obiektów typu Shot, potem coś z nią robi i zwraca tez listę obiektów typu Shot... czego nie rozumiesz?
EDIT: Faktycznie, nie zauważyłem, że zwraca co dostał...