Element listy tworzący funkcje?

0

Przeglądając sobie na github'ie pewny kod trafiłem na dziwna funkcję

private List<Shot>Bullet(List<Shot> _listShots) { ... }

1.Po co sie tak robi?
2.Jak to w ogóle nazwać?

0

Wincyj kodu.

0
private List<Shot> Bullet(List<Shot> _listShots)
        {
            int biggest;
            Shot tempShot;

            for (int i = 0; i <  _listShots.Count - 1; i++)
            {
                biggest = i;
                for (int j = i + 1; j <  _listShots.Count; j++)
                {
                    if ( _listShots[j].Distance <  _listShots[biggest].Distance)
                    {
                        biggest = j;
                    }
                }
                if (biggest != i)
                {
                    tempShot =  _listShots[i];
                   _listShots[i] =  _listShots[biggest];
                    _listShots[biggest] = tempShot;
                }
            }
            return  _listShots;
        }
0

Ot, udogodnienie. >Dla wygody w późniejszym użyciu<

0

Ok. A Jakoś to można zwięźle i profesjonalnie nazwać?

0

Metody/wywołania kaskadowe.

0

Ale nie rozumiem o co Ci chodzi.. jest funkcja Bullet która przyjmuje jako parametry listę obiektów typu Shot, potem coś z nią robi i zwraca tez listę obiektów typu Shot... czego nie rozumiesz?

EDIT: Faktycznie, nie zauważyłem, że zwraca co dostał...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1