Witam
Mam pytanie dotyczące wyświetlania grafiki mianowicie tworzę grę wisielec i chciałbym aby po kazdym popelnionym bledzie rysowala sie mi kolejna "czesc" szubienicy. Obecnie niestety wyglada to tak że kasuje sie poprzedni "kawalek" i rysuje kolejny jak mogę to rozwiązać bez go to ?
switch (panelPlayer1.getError()) {
case 1:
// line.setLine(50, 400, 50, 50);
// g2d.draw(line);
g2d.draw(new Line2D.Double(50, 400, 50, 50));
break;
case 2:
line.setLine(50, 50, 150, 50);
g2d.draw(line);
break;
case 3:
line.setLine(150, 50, 150, 110);
g2d.draw(line); ///linka do glowy
break;
case 4:
ellipse.setFrame(120, 110, 60, 60);
g2d.draw(ellipse); /// glowa
break;
case 5:
line.setLine(150, 170, 150, 280);
g2d.draw(line); ///tulow
break;
case 6:
line.setLine(150, 190, 190, 230);
g2d.draw(line); /// prawa reka
break;
case 7:
line.setLine(150,190, 110,230);
g2d.draw(line); /// lewa reka
break;
case 8:
line.setLine(150, 280, 190, 320);
g2d.draw(line);
break;
case 9:
line.setLine(150, 280, 110, 320);
g2d.draw(line);
break;
default:
break;
}*/
repaint();