Nieprawidłowe otwarcie pliku przy otworzeniu aplikacji przez konsolę

0

Witam
Dlaczego podczas otwarcia aplikacji przez konsolę komendą "C:\Users\Kamil\Documents\Moje Dokumenty\MVS\Project\App_01\Release\App_01.exe" A odczyt z plików przebiega nieprawidłowo?

Przy otwarciu aplikacji ze skrótu odczyt z plików przebiega prawidłowo (Mouse_01.size() zwraca 0), Element docelowy: "C:\Users\Kamil\Documents\Moje Dokumenty\MVS\Project\App_01\Release\App_01.exe" A.
Przy otwarcie aplikacji bezpośrednio poprzez plik App_01.exe odczyt również przebiega prawidłowo.

void LoadClick(std::string Name, std::vector<Mouse> &Vec){

	std::string TString;
	std::string FS = Fullscreen ? "Fullscreen/" : "Windowed/";

	std::fstream Tplik("Data/Mouse/" + FS + Name + ".save", std::ios::in);

	while(std::getline(Tplik, TString)){

		std::string X;
		std::string Y;
		std::string T;

		int B = 0;

		bool Left;

		for (size_t TB_01 = 0; TB_01 < TString.size(); ++TB_01){

			if (TB_01 == 0){

				Left = TString.at(TB_01) == '0';

			}else{

				if (TString.at(TB_01) == '|') ++B;
				else{

					if (B == 0) X += TString.at(TB_01);
					else if (B == 1) Y += TString.at(TB_01);
					else T += TString.at(TB_01);

				}

			}

		}
		
		Mouse Mouse_W(strtol(X.c_str(), NULL, 10), strtol(Y.c_str(), NULL, 10), Left, strtol(T.c_str(), NULL, 10));
		Vec.push_back(Mouse_W);

	}

	Tplik.close();

}
	std::vector<Mouse> Mouse_01;
	LoadClick("Mouse_01", Mouse_01);

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1