Unikać języków bazowanych na sesji, tj.
adres http://domena.pl/ zwraca treść po polsku, klikamy na flagę, w sesji zapisujesz sobie zmianę języka i pod tym samym adresem http://domena.pl/ serwujesz treść po angielsku
Najlepszą opcją będzie wydzielenie sobie subdomen dla wersji językowych, tj.
główny język może być domena.pl
język angielski en.domena.pl
niemiecki de.domena.pl
itd
(możesz też po prostu użyć kilku domen - domena.pl
, domena.com
, domena.de
i podpiąć je pod jeden CMS czy co tam masz)
Słabszą opcją są języki konstruowane tak:
http://domena.pl/pl/kontakt
http://domena.pl/pl/aktualnosci
http://domena.pl/en/contact
http://domena.pl/en/news
bo Google lepiej odseparuje od siebie wymieszane języki na osobnych (sub)domenach. Jeżeli chcesz jednak URLe zaczynać od języka - upewnij się, że w kodzie HTML masz znacznik określający język