Nie działa mi gra Minecraft

0

Chciałbym zacząć grać w grę Minecraft. Gry uruchamiam grę ładują mi się aktualizacje i skiny i gdy wszystko się załaduje i gdy powinna uruchomić się gra to ona się wyłącza. Podejrzewam, że problem leży w mojej zintegrowanej karcie graficznej. Przeczytałem w sieci, że do uruchomienia tej gry potrzebna jest karta, która obsługuje OpenGl w przynajmniej wersji 2.0. Ściągnąłem sobie jakiś program i zobaczyłem, ze ja mam OpenGl w wersji 1.1. Moje sterowniki są chyba jak najbardziej aktualne. Mam komputer DELL`a. Pobrałem program CPU-Z i gdy wchodzę w zakładkę motherboard i praphic pokazuje mi takie coś: http://zapodaj.net/e0dcca8017db9.png.html
Czy ktoś może mi pomóc w dowiedzeniu się czy ta zintegrowana karta graficzna może obsłużyć OpenGl w wersji 2.0. Dodatkowo wspomnę, że pobrałem jave(najnowsza wersję), directx, net. framework, visual c++. Zapomniałbym wspomnąć, iż zakupiłem sobie najnowszy system Windows 8 z najnowszymi aktualizacjami. Chciałbym się dowiedzieć czy problem leży w karcie graficznej, czy może w systemie.

0

Masz po prostu za stary komputer, nie pograsz na nim w Minecrafta - potrzebowałbyś wymienić kartę graficzną, a jako że masz zintegrowaną...
W najlepszym wypadku spróbuj dobyć lepszy procesor.

0

directx, net. framework, visual c++

Po co? :D

Wow, ta wersja OpenGL jest starsza ode mnie ^^

Przeszukaj ten link, znajdź odpowiedni dla siebie sterownik i testuj, może być trudno ze znalezieniem czegoś dedykowanego na Windows 8, ale może któreś będzie pasować:
http://search.dell.com/results.aspx?s=bsd&c=us&l=en&cs=04&k=q43&cat=sup

0

Takie pokazuje mi logi:

---- Minecraft Crash Report ----
// Shall we play a game?

Time: 13.08.14 17:51
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bao.ag(SourceFile:340)
at bao.f(SourceFile:713)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)

A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:

-- Head --
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bao.ag(SourceFile:340)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at bao.f(SourceFile:713)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)

-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.7.10
Operating System: Windows 8.1 (x86) version 6.3
Java Version: 1.7.0_67, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode, sharing), Oracle Corporation
Memory: 1513752 bytes (1 MB) / 26808320 bytes (25 MB) up to 518979584 bytes (494 MB)
JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.7.10
LWJGL: 2.9.1
OpenGL: ERROR RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
GL Caps:
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs: []
Current Language: ERROR NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
Anisotropic Filtering: Off (1)

0

Noszkurde, zainstaluj starowniki, włączy ci to opengl. podałem link do prościzny :)

0

Nie daję rady w 4 punkcie. Pobieram sterownik do Windows 7 stąd https://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?DwnldID=22167, ale wyskakuje mi komunikat, że nie spełniam wymagań.

0

No po prostu masz za słabego kompa, nie ruszy ci to...

0

Jak już zainstalujesz aktualne sterowniki do karty graficznej, to się nie przeraź - u mnie na Intelu HD3000 Minecraft wyrabia zatrważające ~10 FPS ;-)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1