To ogłoszenie wygasło w dniu 2015-06-24 14:58.

Mobile Game Developer

Techland Sp. z o.o.

Opis oferty

Shortbreak Studios to mały i zwinny zespół, który eksperymentuje z różnymi technologiami po to, by tworzyć jak najlepsze gry na platformy mobilne. W swojej codziennej pracy staramy się wyważyć doświadczenie i wsparcie Techlandu z własnym, świeżym podejściem do tworzenia gier. Daj się skusić! W związku z rozwijanymi projektami szukamy osób na stanowisko
Mobile Game Developer
miejsce pracy: Wrocław



Wymagania

O Tobie Chcesz robić gry mobilne
Wierzysz, że rozrywka elektroniczna to nie tylko jedna z najbardziej dochodowych i przyszłościowych gałęzi przemysłu, ale też świetna zabawa. Technologie mobilne zawsze były dla Ciebie czymś bardzo interesującym. Dla nas tak właśnie jest!

Grasz w gry mobilne
Masz swoje ulubione tytuły, ale obserwujesz też nowości. Nie przeraża Cię duża liczba gier na AppStore/Google Play – ba! – kręci Cię to! A może udało Ci się już umieścić w którymś ze sklepów własną grę?

Lubisz programować...
...I to odkąd pamiętasz. Znasz dobrze C/C++, a i C#/Objective C/Java nie są Ci obce. A tak naprawdę język programowania nie ma znaczenia – ważne, żeby robić fajne gry. Do tego algebra liniowa zawsze bardziej Cię pociągała niż historia sztuki...

Znasz technologie tworzenia gier
„Po co własna technologia – weź Unity i zrób swoją grę" – mówili. „Corona jest dużo lepsza od Cocosa 2D" – mówili. Ale Ty masz już swoje zdanie na ten temat. Może chciałbyś nam o nim opowiedzieć?

Co będziesz robił?

Programiści w Shortbreak Studios wspólnie z całym Zespołem jedzą pizzę oraz pracują nad wizją gry, zgłaszają swoje pomysły i rozwijają istniejące. Wprowadzają je potem w życie, implementując i rozwijając rozgrywkę w naszych grach mobilnych, nadając im unikalny charakter.

O nas

Jesteśmy elastyczni
Dzielimy się obowiązkami i każdy z nas w czym innym jest dobry. Cały Zespół ma jednak wkład w kształt projektu. Spróbuj być jednocześnie programistą, grafikiem, designerem, testerem i graczem. To dopiero wyzwanie. :)

Wierzymy, że człowiek uczy się tylko na własnych błędach
Wymyślamy, prototypujemy, krytykujemy, ulepszamy, ulepszamy, ulepszamy i... wydajemy gry. Nieustannie śledzimy konkurencję, szukamy (jeszcze bardziej!) optymalnych rozwiązań, chcemy się uczyć i rozwijać.

Tworzenie gier to dla nas coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa
Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji (wszyscy jesteśmy ze sobą „na Ty"), możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne.

Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych
Na przykład: fundusz inwestycyjny z dodatkowym ubezpieczeniem na życie, opieka zdrowotna i karta Multisport, prezenty okolicznościowe, na bieżąco aktualizowana o najnowsze pozycje biblioteka książek i gier, zniżka na wszystkie produkty firmy, nisko oprocentowane pożyczki dla pracowników... To oczywiście nie wszystko.

Zainteresowany?
Zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, LM) na adres: [email protected], w tytule umieszczając nr ref. MP/15/03

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli we wszystkich przesyłanych nam dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody."

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami



Metodologia pracy

Oferujemy

  • Karta multisport (lub podobna)
  • Kuchnia
  • Darmowe przekąski
  • Darmowa kawa i inne napoje
  • Darmowy parking
  • Prywatna opieka zdrowotna
  • Pokój gier
  • Elastyczne godziny pracy
  • Siłownia
  • Szkolenia
  • Prysznic
  • Budżet szkoleniowy

O Techland Sp. z o.o.

Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 8 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwoma wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie.

Pytania i odpowiedzi