Python Developer / Maya TD
Oferujemy:
· Możliwość szybkiego rozwoju
· Stawianie wyzwań i wyznaczanie jasnych celów do zrealizowania
· Pracę w dużej firmie bez atmosfery „wyścigu szczurów"
· +10 do własnego EGO
· Ciekawe biuro (odrestaurowane tereny forteczne)
· Freak acceptation
Zgłoszenia prosze przesyłać tu: [email protected]
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Wymagania
Główne obowiązki:· Projektowanie, rozwijanie i testowanie narzędzi, skryptów i plugnów do programów graficznych Autodesk Maya, The Foundry Nuke.
· Rozwijanie i udoskonalanie integracji programów graficznych z systemem do zarządzania produkcją Shotgun Software.
· Projektowanie, rozwijanie i testowanie narzędzi oraz skryptów systemowych (Windows / Linux) i webowych opartych o bazy danych.
· Wyszukiwanie metod i proponowanie rozwiązań na udoskonalenie istniejącego pipeline'u.
Nasze oczekiwania:
· Wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka lub pokrewne) lub ostatni rok studiów
· Znajomość języka Python w stopniu zaawansownym
· Znajomość języka C++ w stopniu zaawansowanym
· Umiejętność czytania i rozwijania dokumentacji technicznej
· Znajomość tematyki związanej z grafiką komputerową
· Dobre umiejętności komunikacyjne Mile widziane:
· Doświadczenie na podobnym stanowisku
· Dobra znajomość MEL
· Znajomość CUDA, OpenGL
· Znajomość SDK, lub od strony praktycznej, jednego z programów: Maya / 3Ds Max / MotionBuilder
· Znajomość API Shotgun Software
· Zainteresowanie grafiką 3D i VR