- Współtworzenie platformy symulatora szkoleniowego w zakresie oprogramowania oraz integracji urządzeń peryferyjnych
- Rozwój narzędzi wspomagających edycję scenerii oraz scenariuszy symulacji
- Opracowywanie schematów logicznych, algorytmów i fizyki sterowania dla pojazdów, postaci
- Proceduralne generowanie obiektów graficznych, tekstur, post efektów
- Współpraca z zespołem programistów, grafików i analityków
Wymagania
Wymagane:- Bardzo dobra znajomość C# i platformy .NET (min. 2 lata doświadczenia zawodowego)
- Gruntowna umiejętność pisania elastycznego kodu, stosowania wzorców projektowych i zasad OOP
- Bardzo dobre zdolności matematyczne i analityczne
- Doświadczenie w pracy z algorytmami i przetwarzaniem danych
- Doświadczenie w pracy z systemami kontroli wersji SVN / Git
- Dobre umiejętności pracy zespołowej w metodykach Agile
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym czytać i tworzyć dokumentacje techniczne
- Pasja tworzenia rozwiązań innowacyjnych, wykorzystania kreatywności i własnej inicjatywy
Mile widziane:
- Znajomość środowiska Unity3D lub podobnego
- Doświadczenie z zakresu programowania, profilowania i optymalizacji gier, proceduralnego generowania grafiki
- Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania na platformy mobilne
- Znajomość języków HLSL lub Cg