Tym razem podczas bezpłatnego (!) dwunastogodzinnego warsztatu skupimy się na podwalinach teoretycznych użytecznych w programowaniu gier: matematyka wektorów, obliczanie odległości pomiędzy punktem, a różnymi typami obiektów, twierdzenie SAT, algorytmy optymalizujące, partycjonowanie przestrzeni i wiele innych...

Oczywiście sedno DevMeetingów to nie wykład lecz krwiste programowanie. Proponujemy wspólną javascriptową implementację klasycznej gry Asteroids. Co prawda gra obchodzi w tym roku swoje 32 urodziny jednak nadal stanowi doskonały temat do case study dotyczącego detekcji kolizji w grach. Warsztaty będą prowadzone przez Marka Pawłowskiego.

DevMeeting skierowany jest głównie do doświadczonych programistów JavaScript, którzy posiadają wiedzę z zakresu OOP i mają swobodę w budowaniu złożonych aplikacji. Warsztaty mogą być również bardzo interesujące dla wszystkich game developerów, również tych niekoniecznie biegłych w Javascript.

Terminy spotkań:
 - Poznań 9 lipca
 - Gliwice 16 lipca
 - Warszawa 23 lipca
 - Wrocław 30 lipca

Więcej informacji oraz formularz rejestracji znajdziecie tutaj:
http://devmeetings.pl/training[...]olizji-w-grach-javascriptowych

Gdyby ktoś się z Was zastanawiał co to jest DevMeeting i jaka atmosfera tam panuje to zapraszam do zapoznania się z relacjami z poprzednich spotkań, np. tutaj:
http://devmeetings.pl/training[...]h-w-javascript/26-marca/report